Återkomst

Hej allihop!
Nu är jag åter tilbaka här på bloggen! Jag ser att flertalet av er har återkommit dagligen i hopp om att det har kommit något nytt här på bloggen. Nu hoppas jag att ni slipper bli besvikna ännu en gång!
 
När jag åkte iväg till Enköping för att jobba hos Angelica och Gunilla så hoppades jag på att kunna skriva massor och hålla er dagligen uppdaterade för vad som skedde under resan. Tyvärr blev det inte så, jag var så fokuserad på jobbet, träningarna och allt runtomkring att jag inte fick ihop några texter. Konstigt kan man ju tycka, men det är väl tyvärr min svaghet, att ju mer jag har för mig desto mindre får jag ned i text.
 
Men nu är jag åter hemma i Vara igen sedan 2 veckor tillbaka, med massor av inspiration och nya krafter att ta tag i gården med.
 
Med detta sagt så hoppas jag kunna uppdatera er med vad som sker, hur det går, vad jag tänker och vad jag känner. Jag hoppas att ni tycker att bloggen blir än bättre och att ni även fortsättningsvis vill följa min vardag, mina hästar och mitt kämpande för att nå mina mål.
 
 

Kommentera här: